Дропшипінг в Україні: найкращі постачальники

Сучасний бізнес давно перевершив розуміння його традиційного значення. З плином часу змінювалися тенденції та тренди в бізнес-діяльності, розвивалися нові моделі та вдосконалювалися стратегії. Сьогодні 65% вартості транзакцій здійснюється не через традиційні ринки, а через Інтернет-транзакції. Найпопулярнішою онлайн-моделлю бізнесу є дропшипінг.

Дропшипінг в Україні: список основних постачальників

Від правильного вибору постачальників, продукція яких буде цікава широкій аудиторії, залежить успіх всього комерційного проекту. Популярними товарними категоріями, які користуються високим споживчим попитом, є одяг та взуття, дитячі товари, аксесуари та прикраси, косметика та парфумерія, автозапчастини та побутова техніка.

Дропшипінг в Україні

Ми надаємо рейтинг постачальників, які співпрацюють, відповідно до плану, запропонованого Україною.

Торгівельна назваКатегорія товаруТип постачальникаУмови співпраці
AgerЧоловічий / жіночий одягСистема прямих поставокВеликий асортимент, реєстрація дропшіппера як партнера з доступом до оптових цін
Тм Yuliya ChumachenkoЧоловічий / жіночий одягСистема прямих поставок, оптовий продажВиробник дизайнерського одягу. Працюємо по опту та дропшиппінгу
Я в шоці!Жіноче взуття, Брендовая обувь, Посуд і аксесуари, Побутова техніка, Товари для дому, Люстри, Штори, Домашній текстиль, Турецькі сорочки та ін.Система прямих поставок, оптовий продажНайбільший постачальник посуду, текстилю, взуття та інших товарів від перевірених виробників
AllbabyОптовий склад дитячих товарів BabyDropСистема прямих поставок, оптовий продажНа складі більше 3000 товарів для дітей
Designed For FitnessЧоловічий / жіночий одяг, косметика, білизна
Система прямих поставок, оптовий продаж
Товар компанії DF за системою дропшиппінг! Без додаткових вкладень!
SeventeenЧоловічий, жіночий, дитячий одяг, аксесуариСистема прямих поставок, оптовий продажМожливість оформляти замовлення від 1 од., брати участь у накопичувальній системі знижок
ІнструментпоставкаШиномонтажне, зварювальне обладнання, інструменти для СТОСистема прямих поставок, оптовий продаж12000 товарів + постійне поповнення асортименту (ручний електро,пневмо інструмент)
TM VilnoЧоловічий / жіночий одягСистема прямих поставокОптова ціна від 1 одиниці, ключова знижка на рівні роздрібної ціни, з потенційним зростанням в міру збільшення продажів
MagelitПарфуми, косметика, аксесуариСистема прямих поставок, оптовий продажВеликий товарний ряд, оптові знижки, партнерська програма
VillomіЖіноче взуттяСистема прямих поставокМожливе замовлення від 1 пари, доступ до партнерських цінами після реєстрації.
MoyaMebel™Меблі для дому та офісуСистема прямих поставок, оптовий продаж, дропшіппінгШирокий асортимент, замовлення від 500 грн.
Тag tekstilПостільна білизна, текстиль для домуСистема прямих поставокВеликий каталог, оптові ціни від 1 одиниці
АltessoЖіночий та чоловічий одяг, аксесуариСистема прямих поставок, оптовий продажОптові ціни від 10 одиниць, для Дропшипинг – від 1 товарної позиції по 15% знижку, можливість броні товару
EndorphoneАксесуари для смартфонівСистема прямих поставокФіксована ціна товару з можливістю власної націнки

У мережі можна знайти спеціальні платформи для відстеження постачальників, які пропонують товари за програмою Dropshipping.

Що таке прямі продажі Дропшиппінг?

Дропшипінг – комерційний вид інтернет-діяльності, який по суті зводиться до продажу певного набору товарів із залученням посередника. Насправді, це чудова перспектива для тих, хто хоче займатися бізнесом, а не виробником конкретних товарів або навіть без запасів.

Дропшиппинг в Україні є одним із найпростіших і безпечних способів здійснення транзакцій, і дропшипперу не потрібно витрачати кошти на оренду площі, обробку складських запасів, створення логічних баз даних і сплату податків.

Що таке Дропшиппінг

Для реалізації такого бізнес-плану потрібен лише один інструмент, а розвиток сучасних технологій забезпечив доступність цього інструменту – Інтернет. Коли його бізнес у мережі закінчився, вантажовідправник отримав величезний ринок, не обмежуючи своїх пересувань.

З точки зору дропшиппера, весь процес можна представити у вигляді базової схеми.

  1. Продавець шукає постачальника та укладає з ним договір.
  2. Створіть біржу (інтернет-магазин), наповніть її товарами, встановіть ціни та стежте за наявністю товару.
  3. Знайти потенційних покупців і розробити маркетингові стратегії.
  4. Заповніть отримане замовлення та надішліть його постачальнику разом із даними для доставки.
  5. Постачальник формує товар і відправляє товар безпосередньо покупцеві.

Часто, як продавець, дропшиппери мають доступ до всього асортименту за нижчою ціною. У результаті дохід продавця залежить від націнки, з якою він може продати товар покупцеві. Він може становити від 10% до 50% залежно від специфіки продукту.

Що Краще Продавати За Дропшиппінгом У 2022 Році? Читайте у нашому блозі.

Алгоритми реалізації моделі дропшиппінгу

Якщо дропшипінг ідеально підходить для вашого стабільного потоку доходу, настав час з’ясувати етапи відкриття власного віртуального магазину.

  • Знайдіть постачальника. Якщо компанія працює за програмою Dropshipping, необхідно ознайомитися з каталогом, цінами та умовами співпраці.
  • Вибір категорії товару. Рекомендується вибрати необхідну категорію і продавець зможе проконсультувати покупця.
  • Створіть торгову платформу. Сайт, інтернет-магазин, сторінка в соціальній мережі – вибір сайтів величезний. Після створення магазину вам необхідно наповнити його сторінки товарами, встановити ціни та врахувати націнку. Далі йде етап оптимізації та запуску торгової платформи.
  • Розвиток маркетингу. Підійде контекстна реклама і ремаркетинг (відстеження зацікавлених користувачів), популярність в соціальних мережах або SEO-просування.
  • Опрацювати заявку. Коли перші клієнти роблять замовлення, дропшиппер передає його разом із контактними даними покупця постачальнику та оплачує.
моделі дропшиппінгу

Як відкрити інтернет-магазин по системі дропшипінг

Дропшиппінг-платформа може бути повнофункціональним інтернет-магазином, окремим веб-сайтом або обліковим записом у соціальній мережі. У кожного способу є свої переваги і недоліки, і все залежить від бізнес-стратегії продавця.

Найшвидший і найпростіший спосіб – це веб-сайт, призначений для продажу одного товару. Яскраві фотографії, короткі описи та відгуки – все, що потрібно для роботи. Відвідавши такий магазин, клієнти можуть або залишити сайт, або замовити товари в кошику.

Створення груп і сторінок в соціальних мережах передбачає схожий спосіб продажу, з однією відмінністю – замовлення приймаються в особистому спілкуванні. Цей варіант найпопулярніший, але не такий ефективний, як здається. У нього є свої недоліки: незручні платежі, жорстка конкуренція і повна залежність від модераторів соціальних мереж.